Atgriešana
Kā es varu atgriezt preci, un cik tas maksā?
Ja tu vēlies atgriezt preci, lūdzu, sazinies ar mumus, un tu saņemsi e-pastu ar papildus instrukcijām. Ja atgriez preci normālā atgriešanas periodā, tu esi atbildīgs par atpakaļ sūtīšanu. Ja produktam ir defekts vai ir kāda cita problēma, kādēļ to atgriez, mēs samaksāsim par atpakaļ sūtīšanu. Atgriešana tiek aplikta ar 15.95 € komisiju, kas tiks atrēķināta no atgrieztās naudas summas.
Vai es varu produktu samainīt?
Mēs diemžēl nevaram nodrošināt preču apmaiņu izpildītiem pasūtījumiem. Tomēr, tu vari atgriezt preci normālā atgriešanas periodā un tad to apmainīt ar vēlamo produktu.
Kā es varu iesniegt sūdzību par defektīvu produktu?
Ja tev ir jebkādas problēmas ar kādu no mūsu produktiem, lūdzu, sazinies ar mums, lai saņemtu vairāk informācijas, un mēs darīsim visu, lai situāciju atrisinātu. Vienmēr atceries norādīt savu pasūtījuma numuru, artikula numuruun klienta vārdu kas norādīts pasūtījumā, sūtot savu sūdzību.Tu vari atsūtīt mums arī attēlu ar produktu , jo tas mums palīdzēs risināt problēmu ātrāk.
Kā notiek naudas atgriešana?
Visi atgriešanas darījumi tiek veikti ar mūsu maksājumu pakalpojuma sniedzēja, Klarna, starpniecību. Ja tu esi veicis maksājumu par savu pasūtījumu, piemēram, ar kredītkarti, parasti nauda tiks atgriesta caur to pašu maksājuma veidu.
Vai man ir atteikuma tiesības? Kāds ir atgriešanas periods?
Kā klientam, tev juridiski ir tiesības atteikties no pirkuma 14 dienu laikā. Papildus tam, Hambedo AB piedāvā atvērto iegādes laiku – 30 dienas. Šī perioda laikā, tev ir tiesībās un iespēja pārbaudīt preci, pirms atgriešanas. Papildus informācijai, lūdzu, apskati mūsu iegādes noteikumus.
KĀ MĒS VARAM TEV PALĪDZĒT?
Nevari atrast savu jautājumu? Sazinies ar mums, un mēs tev palīdzēsim!
SAZINIES AR MUMS