Klientu serviss
Bieži uzdoti jautājumi
Cik ilgu laiku aizņem piegāde?
Parasti jebkurš pasūtījums, kas veikts līdz plkst.17:00, tiks izsūtīts tajā pašā dienā. Normāls piegādes laiks ir 1-5 darba dienas.
Es neesmu saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu
Kad veic pasūtījumu, tā apstiprinājums vienmēr tiks nosūtīts uz tavu e-pasta adresi pasūtījuma viekšanas laikā. Tu saņemsi arī izsūtīšanas apstiprinājumu, kad tas tiks izsūtīts. Ja neesi saņēmis apstiprinājuma e-pastus, lūdzu, pārbaudi spam mapīti. Ja arvien nevari atrast, lūdzu, sazinies ar mums, un mēs būsim priecīgi tev palīdzēt.
Kā es varu atgriezt preci?
Lai atgrieztu preci, vienkārši sazinies ar mums, un tu saņemsi e-pastu ar turpmākām norādēm. Ja atgriez preci normālā atgriešanas periodā, tu esi atbildīgs par atpakaļ sūtīšanu. Ja produktam ir defekts vai ir kāda cita problēma, kādēļ to atgriez, mēs samaksāsim par atpakaļ sūtīšanu.
Pasūtījuma izsekošana
Lūdzu, sazinies ar mums šeit un mēs tev atbildēsim ar izsekošanas numuru.
KĀ MĒS VARAM TEV PALĪDZĒT?
Nevari atrast savu jautājumu? Sazinies ar mums, un mēs tev palīdzēsim!
SAZINIES AR MUMS