Pasūtījums
Vai es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu?
Lai mainītu vai atceltu savu pasūtījumu, pirms izsūtīšanas, lūdzu, sazinies ar mums.
Sūtījuma izsekošana
Spied šeit, lai izsekotu savu pasūtījumu.
Kā es varu atgriezt preci?
Lai atgrieztu preci, vienkārši sazinies ar mums, un tu saņemsi e-pastu ar turpmākām norādēm. Ja atgriez preci normālā atgriešanas periodā, tu esi atbildīgs par atpakaļ sūtīšanu. Ja produktam ir defekts vai ir kāda cita problēma, kādēļ to atgriez, mēs samaksāsim par atpakaļ sūtīšanu.
Es vēl neesmu saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu
Kad veic pasūtījumu, tā apstiprinājums vienmēr tiks nosūtīts uz tavu e-pasta adresi pasūtījuma viekšanas laikā. Tu saņemsi arī izsūtīšanas apstiprinājumu, kad tas tiks izsūtīts. Ja neesi saņēmis apstiprinājuma e-pastus, lūdzu, pārbaudi spam mapīti. Ja arvien nevari atrast, lūdzu, sazinies ar mums, un mēs būsim priecīgi tev palīdzēt.
KĀ MĒS VARAM TEV PALĪDZĒT?
Nevari atrast savu jautājumu? Sazinies ar mums, un mēs tev palīdzēsim!
SAZINIES AR MUMS